Facebook vrea să-ți ofere emisiuni interactive

de: George Stanciu
15 12. 2016

Facebook continuă să își dezvolte secțiunea video din site și are de gând să colaboreze cu studiouri TV și alți producători de conținut.

Compania lui Zuckerberg a început deja să poarte o serie de discuții incipiente, care se vor materializa, în viitor, oferind diverse show-uri pe site, inclusiv emisiuni sportive, arată Recode, citată de digitaltrends.com. Ricky Van Veen, directorul departamentului de strategie creativă la nivel global, care a fost co-fondator al site-ului CollegeHumor, este cel ce conduce această inițiativă.

Veen a declarat că ”scopul nostru este sa lansăm un ecosistem în care să apară conținut de la parteneri, astfel că ne gândim să finanțăm diverse tipuri de emisiuni, fie ele originale și cu scenariu, sau chiar fără scenariu, oferind și conținut sportiv”. Conform acestuia, conținutul de acest fel ar fi avantajat de platformele mobile, dar și de posibilitatea unică de interacțiune socială oferită de Facebook.

Secțiunea video a site-ului apare în bara din stânga a site-ului, unde se găsește și conținut live creat de utilizatori și de pagini. Sunt șanse destul de mari ca secțiunea de conținut video să ajungă ”mai sus”, dacă Facebook ia deciziile potrivite în viitor. Aceștia ar trebui să se concentreze pe aducerea unor nume mari în cadrul platformei sale, fie că este vorba de companii sau de creatori independenți.

Aceștia ar putea chiar să urmeze modelul instituit de Twitter și am putea vedea o aplicație dedicată pentru conținut video.

Momentan, Facebook nu a pregătit un buget pentru această inițiativă video. În loc să investească miliarde de dolari în conținut original, așa cum fac Netflix și Amazon, aceștia mizează pe o variantă experimentală, dorind să lucreze cu mai multe formate de conținut.

Nu este de mirare că Facebook are de gând să meargă în această direcție, având în vedere că tot ei afirmă că videoclipurile vor deveni principalul tip de conținut în următorii 5 ani.